Акредитовани у Србији и Црној Гори
Онлајн семинари
Наши семинари се одликују високим квалитетом и у потпуности су прилагођени свим стандардима онлајн учења.


Хоћете да савладате програме стручног усавршавања?

Потребно Вам је да ти програми јачају професионалне капацитете, нарочито у области унапређивања дигиталних компетенција ученика и наставника и употребе информационо-комуникационих технологија у реализацији образовно-васпитног процеса?
Желите да развијете компетенције за уже стручну област?
Волели бисте да савладате програм стручног усавршавања у време када то Вама одговара?
На правом сте месту!
Ми нудимо квалитетне акредитоване семинаре у Србији и Црној Гори!
Зашто да изаберете наше семинаре?

Висок квалитет

Искуство и пракса

Акредитација
Да будемо прецизнији

Преко две хиљаде наставника је у протеклих дванаест година успешно савладало садржаје наших програма стручног усавршавања. Анализом евалуационих упитника установили смо да су имали позитивне ставове према овим програмима, као и да су их оценили успешним у целини.

Осим што смо своја искуства, везана за интерактивне образовне софтвере и веб портале за припрему и реализацију наставе презентовали на научним скуповима и публиковали као стручне и научне радове у часописима од националног значаја, настојали смо да вештине које се стичу на овим семинарима примењујемо у свакодневном раду са својим ученицима. Резултат оваквог рада су бројне награде на различитим конкурсима. Ове награде представљају велики подстрек и оправдање за реализацију наших програма стручног усавршавања.

Завод за унапређивање образовања и васпитања из Београда одобрио је наше програме стручног усавршавања за школску 2022/2023, 2023/2024. и 2024/2025. годину. Налазе се у области општа питања наставе, развијају компетенције наставника за уже стручну област и односе се на унапређивање дигиталних компетенција и употреба информационо-комуникационих технологија у реализацији образовно-васпитног процеса. Од школске 2022/2023. године наше семинаре је акредитовао и Завод за школство из Подгорице. Посебно је значајно да се наши програми реализују путем интернета.
Упознајте се са нашим онлајн семинарима
Акредитован у Србији и Црној Гори
Учење у мултимедијалном 360° виртуелном окружењу – дидактички и технички аспект
- Аутор: др Душан Станковић
- Реализатори: др Душан Станковић, мр Александра Станковић
- Каталошки број програма: 768
- Област: општа питања наставе
- Компетенција: компетенције наставника за уже стручну област
- Број бодова: 24
- Начин реализације: онлајн
- Трајање програма: 3 седмице
Унапређивање дигиталних компетенција и употреба информационо-комуникационих технологија у реализацији образовно-васпитног процеса (Србија).
Примјена информационо-комуникационих технологија у настави (Црна Гора).
Оспособљавање наставника за израду мултимедијалних 360° виртуелних окружења и њихову примену у настави.
Разумевање појма мултимедијалног 360° виртуелног окружења.
Разумевање значаја текстуалних, визуелних, аудитивних и аудио-визуелних наставних средстава.
Разумевање појма мултимедијалности.
Разумевање значаја примене мултимедијалних 360° виртуелних окружења у настави.
Проналажење 360° виртуелних окружења на Гугл мапама.
Израда сферне 360° фотографије у апликацији Street View.
Отварање Panoee налога.
Упознавање са радним окружењем у Panoee-у.
Додавање сферне 360° фотографије у Panoee-у.
Додавање приступних тачака са текстом, сликом, спољним линком, звучним и видео-записом у Panoee-у.
Додавање нових сцена у Panoee-у.
Израда мултимедијалног 360° виртуелног окружења у веб алату Panoeе.
Примена мултимедијалног 360° виртуелног окружења у настави.
- наставник разредне наставе
- наставник предметне наставе – основна школа
- наставник предметне наставе – гимназија
- наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
- наставник стручних предмета – средња стручна школа
- наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
- наставник у школи за образовање одраслих
- наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
- наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
- наставник изборних и факултативних програма/предмета
- Појам мултимедијалног 360° виртуелног окружења
- Дидактички значај мултимедијалног 360° виртуелног окружења у настави
- Доступна 360° виртуелна окружења
- Како настаје 360° виртуелно окружење на Street View-у?
- Израда сферне 360° фотографије у апликацији Street View
- Израда мултимедијалног 360° виртуелног окружења за учење - Panoee
- Завршни задатак: Израда мултимедијалног 360° виртуелног окружења за учење
Акредитован у Србији и Црној Гори
Дидактичко-методичко моделовање дигиталног часа
- Аутор: мр Александра Станковић
- Реализатори: др Душан Станковић, мр Александра Станковић
- Каталошки број програма: 513
- Област: општа питања наставе
- Компетенција: компетенције наставника за уже стручну област
- Број бодова: 32
- Начин реализације: онлајн
- Трајање програма: 4 седмице
Унапређивање дигиталних компетенција и употреба информационо-комуникационих технологија у реализацији образовно-васпитног процеса (Србија).
Примјена информационо-комуникационих технологија у настави (Црна Гора).
Оспособљавање наставника за израду дигиталних часова и њихову примену у настави.
Разумевање појма наставног часа.
Разликовање основних етапа наставног часа.
Разумевање основних обележја и карактеристика етапа наставног часа.
Разумевање односа броја, редоследа и временског трајања етапа наставног часа.
Разумевање структуре и методичких специфичности наставних часова.
Разумевање појма електронског учења и дигиталног часа.
Разликовање врста електронског учења и дигиталних часова.
Идентификовање дигиталних алата који могу да се ставе у службу дидактичко-методичког моделовања дигиталног часа.
Избор адекватних дигиталних алата за етапе дигиталног часа.
Израда дигиталних материјала за етапе дигиталног часа.
Планирање, израда и примена дигиталног часа.
- наставник разредне наставе
- наставник предметне наставе – основна школа
- наставник предметне наставе – гимназија
- наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
- наставник стручних предмета – средња стручна школа
- наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
- наставник у школи за образовање одраслих
- наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
- наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
- наставник изборних и факултативних програма/предмета
- Основне одреднице наставног часа
- Етапе наставног часа
- Врсте, структура и методичке специфичности наставног часа
- Појам и врсте дигиталних часова
- Техничка страна дигиталног часа
- Предлог дигиталних алата за реализацију дигиталног часа
- Израда дигиталног часа
Акредитован у Србији и Црној Гори
Дидактичко обликовање интерактивних мултимедијалних лекција
- Аутор: др Душан Станковић
- Реализатори: др Душан Станковић, мр Александра Станковић
- Каталошки број програма: 512
- Област: општа питања наставе
- Компетенција: компетенције наставника за уже стручну област
- Број бодова: 32
- Начин реализације: онлајн
- Трајање програма: 4 седмице
Унапређивање дигиталних компетенција и употреба информационо-комуникационих технологија у реализацији образовно-васпитног процеса (Србија).
Примјена информационо-комуникационих технологија у настави (Црна Гора).
Оспособљавање наставника за израду интерактивних мултимедијалних лекција и њихову примену у настави.
Разумевање појма и значаја уџбеника и лекције.
Разумевање развојно-формативне улоге уџбеника и лекције.
Разумевање улоге и значаја структуралних компоненти уџбеника и лекције.
Разумевање фактора који утичу на процес унапређивања квалитета уџбеника и лекција.
Разумевање појма дигиталних уџбеника и дигиталних лекција.
Разумевање значаја стандарда квалитета дигиталних уџбеника и дигиталних леција.
Разумевање мултимедијалности и интерактивности дигиталне лекције.
Избор мултимедијалних и интерактивних материјала за дигиталну лекцију.
Израда мултимедијалних и интерактивних материјала за дигиталну лекцију.
Планирање и израда интерактивне мултимедијалне лекције у веб алату Book Creator.
Примена интерактивних мултимедијалних лекција у настави.
- наставник разредне наставе
- наставник предметне наставе – основна школа
- наставник предметне наставе – гимназија
- наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
- наставник стручних предмета – средња стручна школа
- наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
- наставник у школи за образовање одраслих
- наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
- наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
- наставник изборних и факултативних програма/предмета
- Појам и значај уџбеника
- Структуралне компоненте уџбеника и лекције
- Стандарди квалитета уџбеника
- Стандарди квалитета дигиталних уџбеника
- Стандарди квалитета традиционалне и дигиталне лекције
- Припрема слика
- Припрема видео снимака
- Припрема аудио снимака
- Припрема интерактивног материјала
- Обликовање интерактивне мултимедијалне лекције - Book Creator
- Завршни задатак: Израда интерактивне мултимедијалне лекције
Акредитован у Србији и Црној Гори
Дигитални постер у функцији унапређивања систематизације наставних садржаја
- Аутор: мр Александра Станковић
- Реализатори: др Душан Станковић, мр Александра Станковић
- Каталошки број програма: 505
- Област: општа питања наставе
- Компетенција: компетенције наставника за уже стручну област
- Број бодова: 24
- Начин реализације: онлајн
- Трајање програма: 3 седмице
Унапређивање дигиталних компетенција и употреба информационо-комуникационих технологија у реализацији образовно-васпитног процеса (Србија).
Примјена информационо-комуникационих технологија у настави (Црна Гора).
Оспособљавање наставника за израду дигиталних постера и њихову примену у систематизацији наставних садржаја.
Разумевање појма, значаја и функција систематизације наставних садржаја.
Разликовање критеријума према којима се одређује врста систематизације.
Упознавање са хронолошком, узрочно-последичном и систематизацијом на основу квалитета.
Разумевање сврхе систематизације наставних садржаја.
Уочавање положаја наставника и ученика током систематизације наставних садржаја.
Дефинисање појмова традиционалног и дигиталног постера.
Разумевање значаја традиционалног и дигиталног постера у настави и систематизацији наставних садржаја.
Упознавање са врстама дигиталних постера.
Упознавање са правилима за израду дигиталног постера.
Планирање и израда дигиталног постера у веб алату Canva.
Примена дигиталног постера у систематизацији наставних садржаја.
- наставник разредне наставе
- наставник предметне наставе – основна школа
- наставник предметне наставе – гимназија
- наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
- наставник стручних предмета – средња стручна школа
- наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
- наставник у школи за образовање одраслих
- наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
- наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
- наставник изборних и факултативних програма/предмета
- Појам, значај и функције систематизације наставних садржаја
- Врсте систематизације
- Дигитални постер као дидактичко средство за систематизацију наставних садржаја
- Савети за израду дигиталног постера
- Израда дигиталног постера у веб алату Canva
- Завршни задатак: Израда дигиталног постера
Термини семинара
Пријаве за семинаре су отворене!
Фебруарски термин - ЗАТВОРЕНА ПРИЈАВА
Почетак семинара: 1. фебруар 2023. година
Завршетак семинара: 22. фебруар 2023. година
Мартовски термин - ОТВОРЕНА ПРИЈАВА
Почетак семинара: 1. март 2023. година
Завршетак семинара: 22. март 2023. година
Априлски термин - ОТВОРЕНА ПРИЈАВА
Почетак семинара: 3. април 2023. година
Завршетак семинара: 24. април 2023. година
Мајски термин - ОТВОРЕНА ПРИЈАВА
Почетак семинара: 3. мај 2023. година
Завршетак семинара: 24. мај 2023. година
Фебруарски термин - ЗАТВОРЕНА ПРИЈАВА
Почетак семинара: 1. фебруар 2023. година
Завршетак семинара: 1. март 2023. година
Мартовски термин - ОТВОРЕНА ПРИЈАВА
Почетак семинара: 1. март 2023. година
Завршетак семинара: 29. март 2023. година
Априлски термин - ОТВОРЕНА ПРИЈАВА
Почетак семинара: 3. април 2023. година
Завршетак семинара: 1. мај 2023. година
Мајски термин - ОТВОРЕНА ПРИЈАВА
Почетак семинара: 3. мај 2023. година
Завршетак семинара: 31. мај 2023. година
Фебруарски термин - ЗАТВОРЕНА ПРИЈАВА
Почетак семинара: 1. фебруар 2023. година
Завршетак семинара: 1. март 2023. година
Мартовски термин - ОТВОРЕНА ПРИЈАВА
Почетак семинара: 1. март 2023. година
Завршетак семинара: 29. март 2023. година
Априлски термин - ОТВОРЕНА ПРИЈАВА
Почетак семинара: 3. април 2023. година
Завршетак семинара: 1. мај 2023. година
Мајски термин - ОТВОРЕНА ПРИЈАВА
Почетак семинара: 3. мај 2023. година
Завршетак семинара: 31. мај 2023. година
Фебруарски термин - ЗАТВОРЕНА ПРИЈАВА
Почетак семинара: 1. фебруар 2023. година
Завршетак семинара: 22. фебруар 2023. година
Мартовски термин - ОТВОРЕНА ПРИЈАВА
Почетак семинара: 1. март 2023. година
Завршетак семинара: 22. март 2023. година
Априлски термин - ОТВОРЕНА ПРИЈАВА
Почетак семинара: 3. април 2023. година
Завршетак семинара: 24. април 2023. година
Мајски термин - ОТВОРЕНА ПРИЈАВА
Почетак семинара: 3. мај 2023. година
Завршетак семинара: 24. мај 2023. година
До истека за мартовску пријаву остало још
- 00дана
- 00часова
- 00минута
- 00секунди
Цене наших семинара се прилагођавају

Од почетка реализације семинара трудили смо се да износ за котизацију буде што повољнији. У складу са тим формирали смо четири пакета чије цене варирају у зависности од броја пријављених учесника. Износи за котизацију се крећу од 1800 динара/15 € (Србија/Црна Гора) до 3000 динара/15 € (Србија/Црна Гора) и верујемо да ће се већина заинтересованих пронаћи у једном од ова четири пакета.
Изаберите пакет и пријавите се на семинар
СЕМИНАР 21-45
1.800 РСД (Срб)
15 € (ЦГ)*
- 21-45 учесника
- стална комуникација
- мултимедијалне лекције
- без временских притисака
- флексибилан завршни
- важеће уверење
- цена је по учеснику
СЕМИНАР 11-20
2.000 РСД (Срб)
17 € (ЦГ)*
- 11-20 учесника
- стална комуникација
- мултимедијалне лекције
- без временских притисака
- флексибилан завршни
- важеће уверење
- цена је по учеснику
СЕМИНАР 6-10
2.500 РСД (Срб)
21 € (ЦГ)*
- 6-10 учесника
- стална комуникација
- мултимедијалне лекције
- без временских притисака
- флексибилан завршни
- важеће уверење
- цена је по учеснику
СЕМИНАР 1-5
3.000 РСД (Срб)
25 € (ЦГ)*
- 1-5 учесника
- стална комуникација
- мултимедијалне лекције
- без временских притисака
- флексибилан завршни
- важеће уверење
- цена је по учеснику
*Сва плаћања биће извршена у локалној валути Републике Србије – динар (РСД). За информативни приказ цена у другим валутама користи се средњи курс Народне Банке Србије. Износ за који ће бити задужена Ваша платна картица биће изражен у Вашој локалној валути кроз конверзију у исту по курсу који користе картичарске организације, а који нама у тренутку трансакције не може бити познат. Као резултат ове конверзије постоји могућност незнатне разлике од оригиналне цене наведене на нашем сајту. Хвала Вам на разумевању.
Контактирајте нас